Medewerker Ledenservice

Heb jij hart voor de zorg? En wil je ons helpen om, tijdens de coronacrisis en daarna, verpleegkundigen en verzorgenden een stem en gezicht te geven? Dan hebben wij de baan voor jou!

Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland (V&VN), met ruim 105.000 leden de grootste beroepsvereniging van ons land, maakt zich er sterk voor dat verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten hun vak op het hoogste kwaliteitsniveau en met trots en passie kunnen uitoefenen. De dialoog tussen, met en namens onze leden is het uitgangspunt bij alles wat we doen.

V&VN, gevestigd in Utrecht, is vertegenwoordigd in alle onderdelen van de zorg: van wijkverpleging en verpleeghuis tot geestelijke gezondheidszorg en ziekenhuis. Wij behartigen de belangen van onze leden in Den Haag en de zorgsector, mengen ons in het maatschappelijke debat, zijn actief in de media, organiseren (online) evenementen, ontwikkelen kwaliteitsstandaarden en richtlijnen, en helpen leden bij onder meer de ontwikkeling en registratie van hun deskundigheid. Met ruim 90 collega’s werken we dagelijks met veel inzet en energie voor en met onze leden aan het realiseren van belangrijke doelen en speerpunten van V&VN. 

Door het vertrek van een medewerker van ons team zoeken wij een nieuwe collega voor:

Medewerker Ledenservice m/v

(32 - 36 uur per week)

 

Ledenservice bij V&VN

Leden kunnen bij ons terecht voor vragen over hun lidmaatschap, hun register en eventuele diverse deskundigheidsgebieden. Ook zijn wij het eerste aanspreekpunt voor vakinhoudelijke vragen, die vanuit de ledenservice bij de juiste afdeling terecht moeten komen zodat vragen snel en correct beantwoord kunnen worden. Ook de administratie van lidmaatschappen en de controle van de toelatingseisen tot registers en deskundigheidsgebieden wordt door ons bijgehouden.

Je functie op hoofdlijnen

Als administratief medewerker controleer je de toelatingseisen die gelden voor het register en/of deskundigheidsgebieden waarvoor leden zich kunnen aanmelden. Daarnaast heb je zowel telefonisch als per e-mail contact met leden, geregistreerden, of aanbieders van scholingen. Je bent eerste aanspreekpunt voor alle vragen die leden hebben, zowel over hun lidmaatschap als het register én je zorgt ervoor dat vakinhoudelijke vragen bij de juiste persoon of afdeling terecht komen. Uiteraard heb jij ook een signalerende functie; wat speelt er bij de leden en de beroepsgroep?

Profiel en functie-eisen

Je bent nauwkeurig, flexibel en je neemt je verantwoordelijkheid voor je taken. Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding en enige relevante werkervaring. Affiniteit met de zorg is gewenst.

Ons aanbod

Wij bieden een afwisselende functie binnen een ambitieuze beroepsvereniging die snel groeit. Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris € 1.890,- tot € 2.797,- op basis van een 36-urige werkweek. V&VN biedt daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Meer informatie

Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Mieke Suithoff (P&O). Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Esmé Verkerk (Supervisor Ledenservice). Beiden zijn te bereiken op 030-2919050.

Solliciteren?

Wij ontvangen je sollicitatiebrief met CV graag voor 30 september a.s. Je kunt je sollicitatie sturen naar pz@venvn.nl t.a.v. Esmé Verkerk.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

Word lid en praat mee!

Samen met 105.000 leden maken we ons als beroepsvereniging sterk voor professionalisering van de beroepen verpleegkundige, verzorgende en verpleegkundig specialist. Leden horen, zien en helpen; dat is waar we als V&VN voor staan. Wil jij invloed hebben op hoe jouw beroep zich ontwikkelt? Word lid van V&VN.

Word net als Esmee lid van V&VN. Kom op voor jouw beroep!