Medewerker Ledenservice
Werken bij V&VN heeft impact! Vooral omdat je van grote betekenis bent voor één van de hardst werkende doelgroepen in ons land: verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten. Als beroepsvereniging kunnen we veel voor hen betekenen, er ontstaan voortdurend prachtige initiatieven. Deze bevlogenheid is voelbaar binnen ons team en binnen heel V&VN. Bovendien is het waarborgen van het welzijn van onze leden onze hoogste prioriteit en hier vervul jij als medewerker Ledenservice een zeer belangrijke rol in.
Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland (V&VN) vormt met meer dan 105.000 leden de beroepsvereniging van de grootste beroepsgroepen in de zorg. We bieden ondersteuning aan alle verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten. In het hart van onze inspanningen staat het voeren van een open gesprek met onze leden. Ons doel? Deze professionals voorzien van de middelen om hun werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren, zodat ze elk hun werk op een betekenisvolle manier kunnen uitvoeren. Denk aan moderne scholingsmogelijkheden, beroepsontwikkeling, heldere richtlijnen, professionele inspraak en het behartigen van belangen.
Kom jij je krachten met ons bundelen? Samen maken we de zorgwereld beter èn toegankelijker!
Binnen onze Ledenservice zijn we op zoek naar een:
Medewerker Ledenservice
32-36 uur
Werken binnen de Ledenservice
De Ledenservice valt onder team Leden & Registers bestaat uit 15 medewerkers. De Ledenservice richt zich op de werving, ondersteuning en het behoud van leden. Daarbij gaat het om het horen, zien en helpen van (potentiële) leden. Waarbij een positieve ervaring voor alle doelgroepen het uitgangspunt is. Team Leden & Registers ontwikkelt en vernieuwt samen met andere teams binnen de vereniging voortdurend de dienstverlening voor alle doelgroepen èn zorgt daarmee voor een aantrekkelijk aanbod voor zowel individuele leden als zorgorganisaties met collectieve overeenkomsten.
Wat ga je doen?
Als medewerker Ledenservice heb je zowel telefonisch als per e-mail contact met leden, geregistreerden of aanbieders van scholingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van leden, zowel over hun lidmaatschap als het register. Mocht het gaan over vakinhoudelijke vragen dan zorg je dat ze bij de juiste persoon of afdeling terecht komen. Ook controleer je de toelatingseisen die gelden voor het register en/of deskundigheidsgebieden waarvoor leden zich kunnen aanmelden. Uiteraard heb jij ook een signalerende functie; wat speelt er bij de leden en binnen de beroepsgroep?
Wat breng je mee?
• Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding en relevante werkervaring;
• Je werkt nauwkeurig, je bent flexibel en neemt je verantwoordelijkheid;
• Affiniteit met de zorg is belangrijk
Wat mag je van ons verwachten?
We bieden je een dynamische functie in een leuk, hecht team waarbij je onderdeel wordt van een organisatie die volop in ontwikkeling is. Je krijgt veel ruimte voor eigen input en om structureel bij te dragen aan de ondersteuning van onze beroepsgroepen. Daarnaast is er de mogelijkheid om deels hybride te werken.
We zullen je in eerste instantie een jaarcontract aanbieden met de mogelijkheid tot omzetting naar een vast dienstverband. Afhankelijk van je ervaring bieden wij je een salaris van € 2.279,- tot maximaal € 3.276,- per maand en op basis van een 36-urige werkweek (Cao Ziekenhuizen, FWG 35). Overeenkomstig de cao-afspraken worden de salarissen per 1 juni 2024 met 5% verhoogd.
V&VN biedt daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld, reiskosten -en thuiswerkvergoeding, plus een fietsplan! Je zal ook een Surface laptop ontvangen. Ons kantoor is ruim, licht en van alle gemakken voorzien (makkelijk parkeren, fijne werkplekken, een broodjes en koffie corner met barista èn er is een gym!).
Meer informatie?
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kan je contact opnemen met Esmé Verkerk, Supervisor Ledenservice via telefoonnummer 06 - 13 61 50 61.
Heb je een vraag over je sollicitatie neem dan gerust contact op met Marlien van der Wiel, recruitment specialist via 06 - 57 88 91 19.
Wil je graag solliciteren?
Ben jij die gedreven medewerker Ledenservice die wij zoeken? Dan ontvangen we graag voor woensdag 16 oktober je cv en motivatie. Dit mag op een manier die het beste bij jou past: met een brief, een video, presentatie, etc.
Wanneer je op de solliciteren knop drukt, opent je e-mailprovider en is het e-mailadres werken@venvn.nl alvast voor je ingevuld. Werkt de knop niet, dan kun je ook zonder de knop een mail sturen naar dit e-mailadres.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.