Functioneel beheerder IM/ICT

Wil jij werken in een innovatief, betrokken en energiek IT team? Zit het helpen van onze collega’s op gebied van informatie management en IT in jouw bloed. Word jij blij als je collega’s gewoon goed kunnen werken? Vertel je met trots en passie op verjaardagen over jouw werk als IT professional? Dan is het tijd te reageren op deze functie.

V&VN (Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland) is met ruim 105.000 leden de grootste beroepsvereniging van en voor verpleegkundigen, verpleegkundig specialisten en verzorgenden en heeft haar landelijk bureau in Utrecht. Daar werken ongeveer 100 medewerkers. V&VN zorgt ervoor dat verpleegkundigen en verzorgenden hun beroep met passie en trots op het hoogste kwaliteitsniveau kunnen uitoefenen. V&VN maakt zich daarom sterk voor alles wat dat mogelijk maakt, zoals scholing en deskundigheidsbevordering, kennisdeling, beroepsontwikkeling, ontwikkeling en implementatie van kwaliteitsstandaarden, lobby, en invloed op beleid.

Het team IM/ICT bestaat uit vijf medewerkers verdeeld in technische- en functionele IT professionals. Het team is hecht, open, informeel en betrokken.  Wij helpen elkaar waar nodig en er is voldoende vrijheid zelf je werk in te delen. We werken (binnen projecten) gezamenlijk aan grote (complexe) enterprise oplossingen. Voor het team IM/ICT zijn wij op zoek naar:

Functioneel beheerder IM/ICT m/v
voor 32 uur per week

Functieprofiel

Als functioneel beheerder vertegenwoordig je de business binnen de afdeling IM/ICT. Je ondersteunt medewerkers op het bureau, afdelingen (lees: de verschillende afdelingen waar leden actief zijn) en afdelingsbesturen op gebied van functionele vragen en wensen. Daarbij breng je de bedrijfsprocessen in kaart, inventariseert wensen en vertaalt deze naar functionaliteit binnen de informatiesystemen. Verder beantwoord je functionele vragen, handel je tickets (vragen of verstoringen) af en schrijf/neem je een filmpje op voor handleidingen. Waar nodig richt je functioneel zaken in de informatiesystemen binnen V&VN in. Denk bijvoorbeeld aan: Office 365, Teams, Dynamics CRM en/of Jira/Confluence.

Functie-eisen

Om deze functie goed te kunnen invullen vragen wij de volgende kennis en opleiding:

  • HBO werk- en denk niveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring in functioneel beheer en/of ondersteuning
  • Je snapt en begrijpt processen. Je bent in staat om een proces te beschrijven in visio
  • Kennis en ervaring met:
    - Microsoft Office 365
    - Microsoft Teams
  • Het is een  pré als je kennis van en ervaring hebt met:
    - Microsoft Dynamics 365
    - Jira/Confluence
    - Scrum-methodiek
    - Sharepoint
    - Online tooling (webontwikkeling)

Vanwege het dienstverlenende karakter van deze functie beschik je over de volgende competenties:

  • Klantvriendelijk
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatie in Nederlands
  • Teamplayer
  • Analytisch
  • Oplossingsgericht
  • Planmatig
  • Accuraat
  • Sturen op resultaat en afspraken

Ons aanbod

Wij bieden je een afwisselende functie in een ambitieuze beroepsvereniging die snel groeit. Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een salaris van € 2.319,- tot € 3.400,- per maand op basis van een 36-urige werkweek. V&VN biedt daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals de mogelijkheid vakantie-uren te sparen, eindejaarsuitkering van 8,33% en uitstekende pensioenvoorziening. Deze functie is op basis van een jaarcontract met intentie tot verlenging.

Meer informatie

Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Christina Boekhout, adviseur P&O. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, bel dan met Stef Korporaal, hoofd Team IM/ICT. Beiden zijn te bereiken op 030-2919050. 

Solliciteren?

Je kunt je sollicitatie sturen naar pz@venvn.nl t.a.v. mevrouw C. Boekhout, P&O adviseur.